2 Ağustos 2014 Cumartesi

YENİ ÜRÜN (RENKLİ FERACE)

*Siyah feracenin kumasindan ifil ifil
*Tesetture uygun
*Deri detaylariyla cok daha modern bir gorunumu var
*Tercihe gore boyu uzayip kisalabilir
*Her bedene rahatlikla olabilen rahat bir tunik
* bedeninizi ,kol boyu ve istenilen uzunluk boyunu gondermeniz yeterli olacak
*Renk secenekleri bordo ve yesil(cok istenirse siyah da ekleyebilirim) dİger renk seceneklerinin resimlerini















daha sonra ekleyecegim en begenilen rengi saks mavisi oldu
*İster kemeri ile isterseniz kemersizde kullanilabilir,
*Fiyati agustos ayina ozel 60 tl


12 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerinize sağlık. Bol müşteriler :))))

    YanıtlaSil
  2. Rengine bayıldım :) Ellerine sağılk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende saks mavisini cok severim sevgiler

      Sil
  3. çok güzel bende böyle rahat kıyafet dikmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok rahat görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok rahat oluyor bu feraceler.Ben de dikecektim ama zaman bulamadım..Çok şık olmuş.Bol kazançlar olur İnşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dikmek cok istiyordum bu tarz ferace kumasi bulmak zor oldu cok rahat bi kumas sevgiler

      Sil
  6. çok hoş kullanışlı bir model olmuş, bol satışlar inşAllah :)

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)