16 Kasım 2016 Çarşamba

KIZIMIN CİCİLERİ

Arayı çok uzattım farkındayım.Bu geçen zamanda ben koca bir sınava girdim.koca koca kitaplar devirdim.Nasip deyip bekleyenlerdenim.
Dikişe ise bir süre ara verdim mecburen.arada küçük şeyler yapmadım da değil.en azından stres atmak için kumaş biçtim :)bundan sonra diktiklerimi resimleyip yayınlarsam sık sık görüşürüz.
Gelelim kızım için dikdiklerime :
O kadar çok kumaş biriktirmişim ki hangi kumaşı neye tasarladığımı unutmuşum.bu triko bi kumaşdı kendimde elbisenin kolaylığını hep çok seviyorum.kızımda da bebekliğinden beri tayt üstü bluzler ve uzun kollu elbiselerin kolaylığını yaşadım.bu triko kumaş da kazak elbise oldu.ama çok güzel oldu.
Triko dikmek hiç kolay değil zorluk çıkarırsa kumaşı teğellemek en kolayı
 






Deri yelek pembiş pembiş içide sıcacık 












Bu elbisemizde pek uzun oldu ama mecburen süveterin boyunu kesipde altta dikiş olsun istemedim.Yanlış anlamadınız erkek süveterinden yaptım bu elbiseyi yakadan itibaren kullandım kenarlardan da kol çıkardım süveter battal boydu :)Bi üç sene giyeriz artık.
Benden bu kadar çok uykum geldi herkese mutlu huzurlu günler olsun 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)