9 Ağustos 2015 Pazar

rahat tunikler ve haşema


                         merhabalar
                         bu aralar blogu çok boşlamamaya çalışıyorum
                         dikdiklerimi  bir an önce yayınlayayım istiyorum ama çocuklarla yazı yazmak çok zor cümlelerde anlam bozukluğu varsa şimdiden kusura bakmayın

               
                            bu yaz favori tuniğim nerdeyse hep onu giydim çok rahat bi kumaşı var kombinlemekde kolay olunca vazgeçilmez oluyor
eskiden dikdikten sonra öncekilerle kombinlerdim şimdi aştım kendimi (maşallah) kombinli dikiş yapıyorum yani tunik dikiyorsam ona uygun pantolon etek dikiyorsam ona uygun gömlek bluzda dikmeye çalışıyorum tabii iki yıl evde olunca okadar dikişin üzerine hızım arttı galiba bu yıl çalışmaya başlarsam dikişin d sini bile zor görürüm artık
böyle diyorum ya her hafta şunu diktim diye yayın yaparmışım
çenem düştü dikişlere dönelim dimi























ilk önce gömlek düşünülen krep kumaş etek üstü giyebileceğim tunik olarak kaldı neden bu kadar bol kestiğimi hatırlamıyorum hatta ne zamn kestiğimi de toplu kesim yaptığım bir zamandı galiba



yarasa kollu feracelerden 






ince ve kendinden desenli kot tuniğim









gold triko yeleğim 
çok severek aldığım bu triko kumaşı bluz yapacaktım ama bu yelek kalıbını arkadaşa çalışmıştık en son ona karar verdim ve çok sevdim 












işte haşemam 
kumaşını çok önce almıştım çarçabuk kesip dikiverdim pratik kalıpdan fotoğrafda
                 çok buruşuk çıkmış haşemada ütülenmesin artık hiç sevmiyorum ütüyü eskidende sevmezdim dikiş dikmeye başladıktan sonra daha çok sevmedim
bu günlük bu kadar






 herkese sevgiler 







5 yorum:

  1. MaşaAllah hepsi birbirinden şık olmuş. Eline emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Kumaşların hepsi mi bu kadar güzel olur ellerine sağlık modeller de bir o kadar harika :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım insan bayıla bayıla alınca kumaşları inşallah da güzel şeyler çıkıyor bir işi severek yapmak gibisi yok

      Sil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)