9 Ocak 2015 Cuma

elbise_ yelek_ etek



Puantiyeli elbisem ve yelegimi uzerimde fotograflamistim biraz daha ayruntili gostereyim istedim 









Yelegide arkadasa dikmistim nerdeyse iki ay oldu yayinlayamadim bir turlu aslinda daha cok yayinlsnacak ve biten parcalar var zaman buldukca yayinlarim insallah 









Dokusu çokgüzel olan bir kumaş birde deriyle birleşince harika oldu kuması yanlardan dikiş olmadan kloş kestim arkadan dikişle birleştirdim









genelde namaz elbiselerinde yandan bağlamalı yapıyorum ama bunu yandan fermuarla kapattık kullanan arkadaşım kullanışlı olduğunu söyledi 


benden bu kadar yeni cicilerle görüşmek üzere 
HAYIRLI CUMALAR


3 yorum:

  1. Kumaşlara bayıldım özellikle eteğin kumaşına ve puantiyeliye ellerine sağlık hepsi süper olmuşlar :))

    YanıtlaSil
  2. Puantiyeli elbiseye bayıldım. Sizi kardeş dikiş bloggerlarından buldum. Sizi takibe aldım. Dikişsever olarak beğeneceğiniz bloğuma sizi de bekliyorum.. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)