8 Mart 2014 Cumartesi

PARDESÜLERİM

Bu kolaj olayi cok iyi bir kac resmi toparladim
Önceden dikmis oldugum pardesülerim ne zamandır yayınlamak istiyordum


Kaz ayagi kislik pardesüm
Yakadan cit cit sadece birde belinde kemer tutuyor cok kullanli bir model

Türbe yesili kadife pardesum cok olmsdi dikeli 



 Kapitone kumasdsn rengi siyah kumas okadar kalin ki astar kullanmadim
Genelde kaz ayagi pardesu haric hepsinde kuplu model kullandim ama bunda boydan kup var Yakasida kolay olsun diye:) hazir biye kullandim oda hafif tüylü ve kalindi(yakadan hep kaciyorum)


Buda yarssa kol olarak kestigim kasmir ceketim modelini isterseniz yayinlarim okadar basit ki bence hrrkes dikebilir


herkesin hurrem model dedigi pardesum
Kumas kislik duruyor ancak ince bir kumas yakasinda belinde ve dugmelerinde deri kullandim kumasin icindeki renkden .cok aradim ayni rengi.
Kumas zaten kendinden desenli onde ve arkada pileleri var
Bu kumas cokdu annemler alip getirmislerdi bende sevdigim kumaslardan illaki baska parcalarda dikiyorum etek ve ceketde diktim resimleyince yayinlarim

9 yorum:

  1. Yeni blogcu olunca yorumlara cok heyecanlaniyorum kendi duygularim böyle oldugu icin gercekten icten bir sekilde de herkese yorum yapiyorum hadi mutlu olalim

    YanıtlaSil
  2. yarasa kol olan cekete bayıldım,harika duruyor. Yayınlarım demişsiniz,detayları bekliyorum.Bu arada güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  3. Tabii ki yarin hazirlayip yayinlayayim hayirli geceler

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık son fotodakine bayıldım. ben hiç denemedim pardesü dikmeyi

    YanıtlaSil
  5. buldum buldum:):):)Şu yarasa kol ceketi deneyeceğim inşallah,tesekkürler:)

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)