24 Şubat 2014 Pazartesi

AAA KABAN

Uzun zamandir elimde süründü zavallim
modeline dügmeleine bir türlü karar veremedigim kumasini severek aldigim iki yildirda kesmeye kiyamadigim kabanim










Fotograflamadan dolayi kusura  bakmayin
Bir türlü canim isteyipte bitiremedim.Havalarin güzel gitmesinden galiba elim hep yazlik kumaslarima gidiyor.tamamlamayi sonbahara birakacagim

birde sunu paylasmak istedim ben astari pek sevmiyorum onu dikmek bana angarya geliyor. ama dikisi temizlemekde gerekiyor.hazir biyeler var dikis yerlerine onlari dikdiginizde daha temiz ve guzel gorunuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)