14 Şubat 2014 Cuma

prova mankeni almak istiyorum

yayın yaparken nerden başlayacağımı bilemiyorum.Çünkü hiç alt yapım yoktu blog için sadece dikiş dikiyordum.Şimdi dikdiklerimi mi,dikiyor olduklarımı mı,dikecek olduklarımı mı yayınlasam bilemiyorum.çok sabırsızım galiba ,ama nekadar zormuş resimleri çekmek ,ay bulandı,ay kumaşın rengi çıkmadı, ışık iyi değildi derken çok zamanını alıyor insanın. Kıyafetlerimide üzerimde resimlemek istemiyorum.öbür türlüde kıyafetler güzel durmuyor.benim en kısa zamanda terzi mankeni(prova mankeni) alacağım galiba tavsiyeleriniz var mı hem kullanışlı hemde ucuz olsun.
yardımlarınızı bekliyorum. hayırlı akşamlr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)