10 Şubat 2014 Pazartesi

mutluyum çünkü dikiş dikiyorum

Ben fenbilgisi öğretmeni beş yaşında bir oğlum 4aylık bir kızım var dikiş dikerek mutlu olanlardanım.Nerdeyse beş yıldır dikiş dikiyorum.Tesettürlü olduğum için kendime göre bir şeyler bulamıyordum.uygunda kumaş bulunca daha cazip gelmeye başladı dikmek.Zaten artık da satın alamıyorum bakıyorum ben bunu dikerim deyip çıkıyorum mağazadan.Şimdi doğum iznine ayrıldım.Bebişimle evdeyiz.Bu sayede blog kurayım dikdiklerimi paylaşayım dedim inşallah da güzel yorumlar gelir

3 yorum:

  1. ah ilk yorumda benden galiba ne mutlu bana :) yepyeni bir dikiş blogu görmek çok güzel hayırlı uğurlu olsun. Kızınıza diktiğiniz elbiseye bayıldım Allah evlatlarınıza hayırlı uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o mutluluk bana ait .yorumu görünce uçtum.Rabbimde sizi sevindirsin :) yorumlarınızı bekliyorum

      Sil
  2. merhaba, ben de sizin gibi sayılırım tabi daha çoook yolun başındayım. ben de makinemi dün aldım, yıllardır içimde dikişe dair bir heves vardı ama bir türlü cesaret edemiyordum. elim yatkın fakat herhangi bir eğitimim yok. ben de memurum, hem iş hem ev hem de dikiş derken baya bölündüm. dikiş dedim ama alıştırma safhaları yapıyorum, işe yaramaz bir gömleğimin kollarını keserek bol bol düz dikiş denemeleri yapıyorum. elimi düzelteyim bambu minderlerim beni bekliyor kılıf için. kumaşları bile hazır. sitenize takıldım kaldım çünkü ben de tesettürlüyüm ve ne yazık ki kendime uygun bir şey bulamıyorum. bu yüzden kendimden yola çıktım bakalım neler yapabileceğim. sitenize yeni katıldım benden kurtulamazsınız artık :)

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)