15 Şubat 2014 Cumartesi

bebek elbisesi dikimi


 Robadan bir elbise robanın kalıbını bebeğin kıyafetinden çıkarabilirsiniz. bluzu veya badiyi kalıp kağıdına(gazetede olabilir.) yatırın 1-2 cm fazlasından kesin.robanın altındaki parçayı kumaşın kalınlığına göre büzgülü veya pileli yapabilirsiniz. benim kumaşım dokulu ve dökümlü olmadığı için pileli yaptım.

 Roba ve altdaki parçayı dantel ile birleştirdim.biye gibi oldu yani. aynı işlemi kol kenarına ve yakayada uyguladım. eğer sizde benim gibi dikiş kursuna gitmediyseniz ve yakalarda sıkıntınız varsa likralı kumşla yakayı çevirmenizi tavsiye ederim çok daha düzgün oluyor. tabii kumaş tonlarını iyi kombinlemeniz lazım ben pek kumaş atamadığım için minik minik parça kumaşlarım çok onlarla kombinliyorum. burdada çok sevdiğim danteli kullandım.









arkasını çekmemişim gizli fermuar yaptım etek fermuarı almanız yeterli bebekler için.inşallah yardımcı olabilmişimdir.

2 yorum:

  1. BLOGUN YENİ AMA SENİN BİLGİLERİN ESKİ GİBİ GELDİ YAPTIKLARIN GÜZEL BANADA BEKLERİM AMA ŞU SAĞ TARAFTA DURAN KISMI TASARIM KISMINDAN BİRAZ GENİŞLET. HOŞ DURMUYOR OKUNAMIYOR. BENİM TAVSİYEM . GÖRÜŞMEK ÜZERE BYE

    YanıtlaSil
  2. Aslinda cok profesyonel degilim kursa gitmisligimde yok tamamen istek ve merak sizden boyle bir yorum aldigimvicin tesekkur ederim

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)