31 Mayıs 2014 Cumartesi

BLOG KARDEŞİM SADECE Bİ YAŞAM

Sevgili nebihan hanimin blog kardeşligi etkinliginde  sadece bi yaşam  blogu ile eşlendik mutlaka tanimanizi isterim esen hanim genç blogger lardan


Macerasi;


Sürekli gezmekle meşgul bir ailenin ferdi olduğum için ilk olarak gezip gördüğüm yerleri paylaşmayı düşünerek açmıştım blogumu fakat anneminde terzi olması sebebiyle belki de ; dikmeye, boyamaya, değerlendirmeye merakım fazlaydı ve okuduğum blogların da etkileri sebebiyle hobi işlerime daha çok ağırlık vermeye başladım. Keçeyle,fon kartonlarla ve kumaşlarla fena meşgulüm şu sıralar. Hediye paketlerimi, hediyelerimi de kendim hazırlıyorum ve bunu da hep blogumda paylaşıyorum. Okul öncesi öğretmenliği okuyorum bu yüzden de derslerde; çocuklarla-psikolojiyle öğrendiklerimi ve hazırladığımız materyalleri de özenle ve severek paylaştığım bir yer oldu blogum . Aynı zamanda da okuduklarımı ve gezdiğim gördüğüm yerleri paylaşmayı da epey severim. Dinimi de yeni yeni öğrendiğim için öğrendiklerimi yaptıklarımı da burada paylaşmaktan gerçekten onur duyuyorum. Yani kısaca; bir yaşamdan bloga düşenler bende işte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)