22 Mayıs 2014 Perşembe

dantel ve şeker pembe

Bu kombine dantel 1. Kombini diyelim
Danteli çok sevdigimden bahsetmiştim nerdeyse tüm kiyafetlerimde kullanicam
Dantelin elbiseside etegide bluzude bence çok şik duruyor yada aksesuar olarak
Bu kombinimde beyaz dantel bluz ve ağ pile pembe etegim ikiside sebile collection
Bugün çooook yoruldum eşimin arkadaşlarina sözü vardi lahmacun yaptiracakti (içini evde hazirlayip yaptiriyor harika olmustu )(esim bu arada urfali  lshmacunun memleketi yani)  hadi bana iyi dinlenmeler sizede hayirli geceler



6 yorum:

  1. güzel bir kombin olmuş güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. çok şık bir kombin olmuş canım.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel danel detayına byaılıyorum zaten güle güle kullanınnn

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş pembe ve beyaz güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)