19 Mayıs 2014 Pazartesi

içimiz hala kara

İçimize bir kor düştü ,boğazimizdaki dügüm yutkunuyoruz yutkunuyoruz gecmiyor paylasimlarimizla soma insanlarinin acisini paylasabilirmiyiz bilmiyorum ama hepimiz elimizden gelini yapmaliyiz ocaklari tekrar yansin diye
Bu aci unutulacak gibi degil bende biraz kafa dagitmsk için kendimi hep dikişe verdim
Birde iki hafta sonra çocuklarla Kütahyaya gdiyoruz erken basladi bizim için tatil  oyüzden dikislerimide hizlandirdim ysklasik bir ay oradayiz ogluma yazlik pantolonlar kizima elbiseler  bakalim bitirebilecekmiyim bu aradada misafir agirliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)