8 Mayıs 2014 Perşembe

PHİLİPS MARATHON AUTOCLEAN FC9238

Yaşasin süpürgem geldi
Elektrikli süpürgem bozulmustu suya cekimdi bizde yaptirmak yerine yenisini alalim dedik çünkü hic memnun degildik cekiminden
Philips in marathon serisi harika ilk once avm de arastirdik inceledik sonra n11 den sipsris verdik normalde 1 000 tl ye satiyorlar biz 809 tl den aldik bende bugün mis gibi temizlik yaptim çok yoruldum ama
Ben süpürgem sanki tozlari hic almiyormus ben marathonu cok begendim 2200W motor gücü 440W emis gucu var supurge basligi da guclu bir sistemi var iyi donerek burazda darbeli ben herkese tavsiye ederim bu supurgeyi bu serininde soyle bir ozelligi var torbali oldugundan filitresini sen temizlemiyorsun bir dugmeyle kendini temizliyor tozlarida bir kovasiyla bosaltiyorsun iste resimleri



4 yorum:

  1. hayırlı olsun benim süpürgemde bundan 2 yıldır kullanıyorum ve çok ama çok memnunum ben aldık dan sonra arkadaşlarımdan kime tavsiye ettiysem aldılar ve çok memnunlar ufak bir hatırlatma yapayım bu makinalarda sadece motoruna zarar gelmesin diye inşaat harfiyat atığı çekmiyorsun güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolun neslihan hanm cok uzun süre kullanmak nasip etsin Rabbim zor oluyor esyalarin bozulmasi hic hesapda yokken ortaya cikiveriyorlar

      Sil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)