24 Mayıs 2014 Cumartesi

kizimin cicileri

Herkese günaydin gününüz harika geçsin inşallah
Bu postu dün ysyinlayacaktim bir türlü firsat olmadi ogluşumun bugün dogum gunu birseyler hazirladim pasta yaptik okulda kutlayacaklar
Kizima birseyler bicmek istedim rahatda olsun istedim bende geçen sene salvar pantolon almistim kizima tabii daha bu yaz giyecek ondan esinlenerek dün  biçtim
aslında bebeklere rahat kıyafetler kullanmalıyız ben bazen kendimde de seviyorum salaş verahat kiyafetleri aama çok süslü olmayi da
Krem dokulu penyeden uzun tunik gibi kestim altima salvar tuniginde leopar deseninden kelebek kestim bakalim dikince nasil olacak




Bunu da pijama olarak düsündüm yine alti salvar 
Dikip bitirince yayinlarim insallah

4 yorum:

  1. Çok şirin olmuş güle güle giysin kızınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler pinar hanim bluz yada elbise diyelim bitirdim birazdan yayinliyacagim

      Sil
  2. Oğluşun doğum günü kutlu olsun :)
    Kızçenin de yeni takımı hayırlı olsun :)
    Belli burdan belli, çoook güzel olacak :)))

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)