25 Mayıs 2014 Pazar

kizimin cicisi harika oldu

Dün kestigim parçayi dayanamayip hemen diktim rahat olsun derken büyük oldu abarttim biraz artik seneye giyer sabahtan beri duvarda hala bakip bskip duruyorum maşallah çok guzel oldu fotografta da güzel görünüyordur insallah


Hala uyumadigimin farkindayim ama bu postu yazmadan içim rahat etmezdi uykusuzluktan mahvoldum ama ne yaptim bi sorun hizimi alamadim iki bluz iki etek ve birde uzun yelek kestim  
Ogluşumun pastasiyla sizi baş başa birakip ( ogluşumla yaptik) size iyi geceler diliyorum

11 yorum:

  1. Çok şık olmuş maşAllah. Fıstık kız giysin rahat rahat :)
    Yalnız gecenin bu saati pasta hiç iyi olmadı bence :)

    YanıtlaSil
  2. Kandiliniz mübarek olsun öncelikle Ellerinize sağlık fotograftan da anlaşılıyor kız cicisinin güzelliği :) marifetli bir annesiniz maşallah :) pasta da tam yenilesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy güzel yorumlariniz için teşekkür ederim sizinde kandilinizmübarek olsun

      Sil
  3. Ellerinize sağlık,güle güle giysin küçük hanım.Başarı insana tuhaf bir mutluluk veriyor.Allah daim etsin ,her parça süper çıksın diyelim..))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet basari güzel şey Rabbim hepimize nasip ve daim etsin

      Sil
    2. Tesekkur ederim neslihancigim güzel yorumun için

      Sil
  4. Yaptıklarınıza bakınca bende bir gün bu kadar güzel dikebilecekmiyim diye düşünüyorum yine harika olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canim bu yorumun beni cok mutlu etti inan bende senin yaptiklarina bayiliyorum dikişe gelince isteyince hersey mumkun

      Sil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)