4 Mayıs 2014 Pazar

yeni yeni kumaşlarim

 Lacivert kendinden desenli bir kumas boydan uzun yelek yapilacak
Picasada resimle oynsrken resmin üstüne kizimin resmini çektim (uyurken)

Şifon gibi bir kumaş bluz olacak


Pembe keten kumaş ne olacagini bilmiyorum

Bluz olabilir yada bilmiyorum daha

şifon olan bu kumaşi gomlek 

Yazlik tiril tiril kumaşi kizima elbise 


mavi keten kumas ogluma gomlek
 Triko bluz olacak
Rengi saks mavisi ince keten bir kumaş tiril tiril yazlik bir elbise olacak



 eşime gömlek
Eşime ve oğluma gomlek 

Lacivert puantiyeli yazlik şal 


Kizima leoparli takim 


Rengi koyu aslinda resimleri cok güneşli ortamda çektim galiba azicik güneş çikmişti hemen resimleyeyim dedim kot bir kumas tunik yapacagim

Desenli kotlardan çok guzel tunik olurdu ama eteklik kadar kalmiş kumaşcida kumaşci demişken ben bunlari kütahyadan aldim

Buda lacivert bir kumaş etek olacak

Kahverengi derim

Turuncu derim

mor deriyi mor trikoyla kombinledim salaş tunik yapacagim

Siyah deriyle biraz kirisik model, krem trikoyu kombinledim çok guzel bir model yapacagim 

Bluzluk




Kizima elbise 

Pijsmalik

Bu tulu oglumun odasina dikecegim 
Ay nekadar cok dikiş var Rabbimin izniyle hepsini yaparim insallah

5 yorum:

  1. Çok güzeller hepsini de iyi düşünmüşsün geçenlerde bende aldım aynen böyle bissürü bissürü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz boyle kumaş çilginlari evde dikilecek kumaş varken kumaş alanlardaniz ama kumaş aldikça mutlu oluyoruz dimi

      Sil
  2. Aynen öyle normalde alışveriş çılgınlığı diye bişey vardır bizimki de kumaş çılgınlığı:D

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kumaşlar. Ben dikmiyorum ama kumaşları çok seviyorum. Blogunu izlemeye aldım. Seni de beklerim

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)