6 Mayıs 2014 Salı

yavruagzi rengi tunigim

Tunigimin kumaşi tül gibi olunca astar gerekiyordu bende astar dikmeyi hem sevmiyorum hemde yazlik bir tunik olacagi için astar kullanmak istemedim bende sevgili Türkan Engin sari ceketine tela kullanmisti bende ondan esinlenerek kumasi kalipla kestikten sonra bide tela kestim. Ve utuyle yapistirdim ve oyle diktim bunu yapmak zorundaydim çünkü kumaaş iç gosterecekti bakalim begenecekmisiniz ben çok sevdim bu yaz kesin favorilerim arasida










Uzun bir elbisem vardi babam fasdan getirmişti bende önden kestim yazlik feracemde hazir


Hayirli geceler

19 yorum:

  1. Tunigin cok yakismis sana rengide omuz durusu ozellikle cok hos
    Gule gule giy guzel günlerinde
    Ferace giymesemde yazin syh feraceleri gördükçe icim karariyor
    Senin feracenin hem rengi hos hemde elbise yerine bu sekilde giymekte guzel fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende feraceleri seviyorum ama yazin siyah giymek mantikli gelmiyor evet başka renk olmasi güzel yorumlariniz için teşekkurler

      Sil
  2. Tunik çok güzel olmuş tela fikride harika. Güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tela yapmasaydim ay içine ne giyeyim diye çok düşünecektim teşekkurler yorumuna

      Sil
  3. ikiside çok şık canım.gülerek kullan.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK ŞIK DİKİŞLER DİKİLMİŞ EPEYCE GEZİNDİM BLOGUNUZDA TEBRİKLER YAVRUM...HOBİLER HER ZAMAN TERAPİDİR İNSANA
    ALLAH YOLUNUZU AÇIK EYLESİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim efendim bende ziyaretinize geldim tekara bekleriz

      Sil
  5. astarla birlikte çalışıldığı halde çok muntazam olmuş maşaAllah! kolay bir çalışma değil. ellerine emeğine sağlık.. hayırlı günlerde giy. çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
  6. bu arada hayırlı olsun bloğun.. nice güzel paylaşımlar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. Canım tunik çok yakışmış güzel günlerde giyin eline sağlık .

    YanıtlaSil
  8. Tesekkur ederim meltemcigim

    YanıtlaSil
  9. tuniğin çok güzel olmuş iyi günlerde kullan.
    elbiseyi feraceye dönüştürünce havası nasıl değişmiş yakışmış.
    bende beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim mutlaka gelecegim

      Sil
    2. Sizi bulamadim sebahat hanim google+ niz yanit vermiyor

      Sil
  10. çok hoş :) tebriklerrr
    bende beklerim bloguma: symcouture.blogspot.ro

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim şeyma hanim mutlaka gelicem

      Sil
  11. tunik gerçekten çok güzel olmuş, yapılış aşamasını anlatır mısınız desem zahmete sokar mıyım?

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)