13 Mayıs 2014 Salı

tek kelimelik mim

Sevgili nil moda düşleri benii mimlemiş teşekkür ediyorum bu benim ilk mim im
Evet işte mim cevaplarim



<3 Telefonun Nerde?
                                                                                                                                                               
Şarjda


 <3 Partnerin?

 sevgili eşim                                                                                                                                                                                                                                                                                                
                 


 <3  Saçların?

       Düz
           


 <3 En Sevdiğin Eşya?

          dikiş makinem :)


                                         
  <3 Son Gece Gördüğün Rüya?

              hiç hatırlamıyorum


                     
  <3 Hayalindeki Araba?

         
Volkswagen jetta

       
 <3 İçinde Bulunduğun Oda?

             sicacik


 <3 Korkun?

     yükseklik


 <3 10 Sene İçinde Nerede Olmak İstiyorsun?                                        
                                                                               
   sevdiklerimle


<3 Sen Ne Değilsin?

      duygusuz


                                               
<3 En Son Yaptığın Şey?

            beslenme


                     
<3 Üzerinde Ne Var?

            etek-bluz


                               
<3 Senin Hayatın?

        huzurlu



 <3 Moralin?

      iyi


             
<3 Şu An Ne Düşünüyorsun?

          dikişlerimi bitirmeyi



 <3 Senin Bilgisayarın?

              exper


 <3 Bira?

    asla


                   
 <3 Aşk?

  eşim ve cücüklerim



Ay tek kelimelik ama ben tek kelimeleri geçtim galiba cevaplarken napiim yaptim oldu :)

1 yorum:

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)